گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۳۴۷۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

اولین جلسه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور ریاست محترم دانشگاه در سال 1398 برگزار شد.

سه شنبه ٨ مرداد ١٣٩٨ ساعت ٧:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 356 نفر )


اولین جلسه شورای صنفی دانشجویان دانشگ

اولین جلسه دانشجویان منتخب شورای صنفی در تاریخ 5 تیر ماه  1398 با حضور سرپرست محترم دانشگاه، مدیر محترم دانشجویی،  مدیر محترم فرهنگی، و سایر  مدیران و مسئولین دانشگاه  برگزار گردید. در ابتدا جناب آقای دکتر "مهدی قربانیان"  مدیر محترم دانشجویی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و عرض تبریک به منتخبین شورای صنفی از توجه ویژه ریاست محترم دانشگاه به دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویی و استقبال ایشان از برگزاری نشست صمیمی با منتخبین شورای صنفی دانشجویان قدردانی نمودند.

دکتر "مهدی قربانیان"  مدیر دانشجویی دانشگاه اعلام کردند شورای صنفی بستر مناسبی براي تقويت زمينه‌هاي همفكري و مشاركت دانشجويان در امور صنفي و حفظ و پيگيري حقوق و حريم دانشجويي فراهم می‌آورد و فرصت مناسبی برای تجربه فعالیتهای اجرایی توسط دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور خواهد بود. ضمن اینکه شورای صنفی به عنوان پل ارتباطی بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه می تواند بازوی پرتوان مدیران باشد.

در ادامه دکتر "مهدی قربانیان" بیان فرمودند انتخابات شورای صنفی در دو بخش دانشکده ها و خوابگاهها برگزار گردید که علیرغم تداخل برگزاری انتخابات با ایام امتحانات درصد مشارکت در واحدهای مختلف بین 30 تا 70 درصد گزارش شده است که بیشترین میزان مشارکت مربوط به خوابگاه پسرانه 16 آذر بوده است و مشارکت نسبتا بالای دانشجویان در انتخابات شورای صنفی می‌تواند نشان از اعتماد و امید دانشجویان به عملکرد اعضای شورای صنفی باشد که این مسئله مسئولیت منتخبین شورای صنفی را سنگین‌تر خواهد کرد.

در ادامه جناب آقای دکتر "سید احمد هاشمی" ریاست محترم دانشگاه با اظهار خرسندی نسبت به حضور در جمع دانشجویان، یکی از مهمترین ویژگیهای دانشجوی موفق را نشاط و پویایی با فکر خلاق توصیف نمودند.

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه برخی از مسائل و نکات ظریف از نگاه دانشجو می گذرد، ادامه داد: بیان این مسائل و پیدا کردن راهکار به دور از نگاه مغرضانه انتظار مسئولین دانشگاه است.

ایشان  با بیان اینکه دانشجو باید نسبت به سایر افراد دیدگاه متفاوتی نسبت به حل مسائل داشته باشد، گفتند: دانشجوی موفق نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت نیست و چاره اندیش است.

"دکتر سید احمد هاشمی" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دانشجویان خواست که چشم بینای مسئولان دانشگاه باشند.

دکتر" هاشمی" در بخشی از سخنان خود با توجه به حساسیت سیستم بهداشت و درمان در جامعه اظهار کردند: متاسفانه امروز برخی از افراد با انتشار اکاذیب و شایعات در فضای مجازی به دنبال گمراه کردن مردم هستند. وی در این زمینه رسالت و جایگاه دانشجویان در رعایت اصل صداقت و پیشگیری از دامن زدن به شایعات را مهم توصیف کرد و دانشجو را خبرنگار امین دانشگاه در انعکاس حقایق خواند و  خواهان استمرار این جلسات و پیگیری مشکلات و دغدغه های دانشجویان توسط مسئولین شدند.

سپس برخی از نمایندگان شورای صنفی واحدها به بیان مسائل و دغدغه های دانشجویان پرداخته و در پایان جلسه اعتبارنامه دبیران شورای صنفی توسط سرپرست محترم دانشگاه به ایشان اهدا گردید.

.


منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۳۰۱ بازدید)
مهربانی1 (۷۴۸۸ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۸۲۶ بازدید)
شعار سال 95 (۳۶۰۲ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۶۱۰ بازدید)
«آخرین ماموریت» (۲۵۰۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...