گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۳۴۸۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

برگزاری آیین روپوش سفید برای دانشجویان ورودی 97

دوشنبه ٢٩ فروردین ١٤٠١ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 68 نفر )


 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، همزمان با ورود دانشجویان پزشکی، وردی 97 به مقطع کارآموزی، جلسه توجیهی و فرهنگی با عنوان«آیین مراسم روپوش سفید» با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، معاون آموزشی بالینی دانشکده، تعدادی از اعضای هیئت علمی و با شرکت دانشجویان پزشکی ورودی 97 در محل سالن شهید آوینی بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

 دراین مراسم، ابتداء خانم دکتر توکلی "معاون آموزشی مقطع بالینی دانشکده پزشکی" با حضور در جایگاه ضمن تبریک ورود این دانشجویان به مقطع بالین، در سخنانی کوتاه، نقش و رسالت این دانشجویان به عنوان پزشکان اینده و درمانگر بیماران به آنان یادآور شدند.

سپس دکتر تقوی "مدیر گروه آموزشی اخلاق پزشکی و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی" در خصوص اخلاق حرفه ای و حفظ حریم و حرمت بیمار نکات لازم و ضروری را به دانشجویان در بدو ورود آنان به بالین بیمار، توصیه کردند.

در ادامه این آیین، خانم منصوری "سوپروایزر بیمارستان امام علی (ع) " مفادی را از آیین نامه پوشش حرفه ای دانشجویان به آنها یادآور شد و نکات آموزشی مرتبط با دوره بالینی توسط خانم گریوانی، مسئول اموزش دانشکده بیان گردید.

در ادامه این برنامه، دانشجویان با پوشیدن روپوش سفید اهدایی ریاست دانشکده پزشکی به این لباس مقدس مزین شدند و با حضور در جایگاه و با قرائت عهدنامه ای که توسط خانم دکتر شکری "عضو هیئت علمی گروه آموزشی اطفال" اجراء شد عهد بستند که تمام همت و آموخته های خود را بی دریغ در خدمت به هم نوعان خود، فارغ از هر ملت و مذهبی بکارگیرند.

گرفتن عکس یادگاری دانشجویان با اساتید خود و اعضای هیئت علمی حاضر در این آیین، حسن ختام این برنامه بود.


منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۳۰۲ بازدید)
مهربانی1 (۷۵۰۴ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۸۲۷ بازدید)
شعار سال 95 (۳۶۰۴ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۶۱۰ بازدید)
«آخرین ماموریت» (۲۵۰۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...