گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۳۴۹۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده پزشکی. ریاست دانشکده پزشکی پیام تبریک فرستاد

چهارشنبه ١٦ آذر ١٤٠١ ساعت ٧:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 49 نفر )


به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در آستانه با فرارسیدن روز 16 آذر که به روز دانشجو نامگذاری شده است، این روز در دانشکده پزشکی گرامی داشته شد.به همین مناسبت جایگاه ویژه گرامیداشت این روز در دانشکده برپاشد و از دانشجویان حاضر پذیرایی گردید و همزمان  سرودهای انقلابی متناسب با این روز در فضای دانشکده طنین انداز شد.

ریاست دانشکده پزشکی نیز با صدور  پیامی این روز مبارک را به دانشجویان تبریک گفت. در پیامی دکتر رازی آمده است:

به نام خداوند جام و خرد

سلام و درود پروردگار بر یوم الله16آذر، سلام و درود پروردگار بر جوانانی که با سرخی خونشان سنگفرش دانشگاه راگلگون ساختند و برای بازماندگان، راه سرخی از خاک به افلاک به یادگارگذاردند.
16آذر روزی است که فریاد خودآگاهی و خودباوری ملت ایران از گلوگاه دانشگاه به گوش استعمارگران رسید و به آنان فهماند که دانشجوی مسلمان ایرانی،هوشیار و در صحنه، گوش به فرمان رهبر خود دارد و می خواهد دانش را در خدمت ایمان،وسیله سعادت ملت و کشور خود سازد.
فرا رسيدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را به شما دانشجویان محترم كه امروز آينده ساز و فردا چهره پرداز ايران اسلامي هستيد تبريك مي گويم و به روان پاك سه شهيد راه ايستادگي در مقابل استعمار و استبداد، كه خونشان در صحن دانشگاه ريخت و يادشان در ذهن دانشگاه ماند، درود مي فرستم .

لازم به ذکر است که دانشجویان دانشکده پزشکی علاوه بر این در برنامه هایی که به مناسبت هفته دانشجو از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تدارک دیده شده بود نیز حضور فعال داشتند.

بر اساس این گزارش دانشجویان این دانشکده در اردوی تفریحی پارک ملی گلستان، همایش از عشق تا بهشت که با موضوع ازدواج برگزار گردید و همچنین در دو بازدید علمی از نمایشگاههای ستاد توسعه فناوری نانو، شرکت کردند.

 
 

 

منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۳۰۸ بازدید)
مهربانی1 (۷۵۰۷ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۸۳۱ بازدید)
شعار سال 95 (۳۶۰۴ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۶۱۰ بازدید)
«آخرین ماموریت» (۲۵۰۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...