گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۳۴۹۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

آیین قرائت سوگند نامه پزشکی حرفه ای با حضور دانش آموختگان دانشکده پزشکی ورودی مهر 95 برگزار شد.

چهارشنبه ٢٩ شهریور ١٤٠٢ ساعت ٢:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 46 نفر )


 
آیین قرائت سوگند نامه پزشکی حرفه ای با حضور دانش آموختگان دانشکده پزشکی ورودی مهر 95 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در آستانه فارغ التحصیل شدن دانشجویان دوره پزشکی عمومی، ورودی مهر 95 از دانشکده پزشکی بجنورد، آیین قرائت سوگند نامه پزشکی حرفه ای با حضور این دانشجویان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این برنامه با حضور سرپرست دانشکده پزشکی، ریاست بیمارستان امام علی ع و با شرکت تعدادی از خانواده های دانشجویان، در محل سالن اجتماعات دکتر شادلو بیمارستان امام حسن ع برگزار شد.

در این برنامه دکتر بابایی سرپرست دانشکده پزشکی، با حضور در جایگاه، فارغ التحصیل شدن این دانشجویان را از دانشکده پزشکی به آنان و خانواده هایشان تبریک گفت و نکاتی را در خصوص شان و جایگاه پزشک و پزشکی و رسالت یک پزشک متعهد به دانش آموختگان یاد آور شد و برای انان در ادامه مسیر آرزوی توفیق و سعادت کرد.

در ادامه دانش اموختگان آیین قرائت سوگند نامه پزشکی حرفه ای را اجرا کردند و با هم قسم شدند که همواره اصول حرفه ای و اخلاق پزشکی و رعایت حریم و اسرار فردی بیماران و خانواده هایشان را  فارغ از ملیت، نژاد، عقاید سیاسی و دینی، جنسیت و موقعیت اجتماعی شان ، رعایت نمایند و همه تلاش خود را برای حفظ قداست حرفه پزشکی بکارگیرند.

دانشجویان پزشکی ورودی مهر 95، با گرفتن عکس یادگاری با اساتید و خانواده های خود، آخرین روزهای حضور خود را در دانشکده پزشکی بجنورد به عنوان دانشجو ، دریادها و خاطره های خود جاودان کردند.


منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۳۰۷ بازدید)
مهربانی1 (۷۵۰۷ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۸۲۹ بازدید)
شعار سال 95 (۳۶۰۴ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۶۱۰ بازدید)
«آخرین ماموریت» (۲۵۰۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...