گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۴۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۲۲۸۲۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٣ - ۳۲۱ مورد

گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده پزشکی بجنورد

دوشنبه ٢٠ آذر ١٤٠٢ ساعت ١٠:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 49 نفر )


 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، همزمان با فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو، مراسم گرامیداشت این روز در دانشکده پزشکی بجنورد با حضور مسئولین دانشگاه و دانشکده و با شرکت پر شور دانشجویان با شکوه خاصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم با حضور حجه الاسلام موسوی جاجرمی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، حجه الاسلام سیدی، مسئول نهادی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر سیدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر بابایی ریاست دانشکده پزشکی و قارداش پور مدیر فرهنگی دانشگاه و تعدادی دیگر از مدیران و اعضای هیئت علمی در محل دانشکده پزشکی برگزار شد.

حجه الاسلام سیدی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور در جایگاه این روز را به دانشجویان تبریک گفت و در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، به چرایی و فلسفه روز دانشجو اشاره کرد و یاد آور شد:  روز دانشجو فرصتی است تا دانشجویان به اهداف ویژه خود بیشتر تفکر کنند.

وی افزود: روز دانشجو فرصتی است تا هویت دانشجو را مورد ارزیابی قرار دهیم.

مسول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به لزوم استفاده از امکانات به بهترین نحو، گفت: هرچند کمبودهایی وجود دارد اما می توان فرصت را برای پیشرفت فراهم کرد.

 همچنین در این مراسم دکتر میثم بابایی، رئیس دانشکده پزشکی نیز این روز را به دانشجویان تبریک گفت و از حضور مسئولین دانشگاه و شرکت پر شور دانشجویان در این برنامه تشکر کرد.

وی روز دانشجو را متعلق به دانشجویان دانست و عنوان کرد تمام برنامه های روز دانشجو، باید دانشجو محور و توسط خود دانشجویان طرح ریزی و اجرا گردد.

همچنین سعید رشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و از دانشجویان پزشکی نیز در این برنامه توجه دانشجویان حاضر در این مراسم را به چند نکته در مورد شان و جایگاه واقعی دانشجوی طراز اول انقلاب جلب کرد.

دانشجویان در ادامه این مراسم با پرداختن به بازیها و ورزش های متنوع، 16 آذر 1402 را به یک روز به ماندنی و خاطره انگیزی مبدل کردند.

گزارش تصویری جشن روز دانشجو


منبع : اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو
مهربانی 2 (۸۱۰۴ بازدید)
مهربانی1 (۷۲۳۴ بازدید)
زود قضاوت نکنیم (۳۶۱۸ بازدید)
شعار سال 95 (۳۳۱۱ بازدید)
اردوی اسفیدان و درکش (۲۳۲۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...